.

niedziela, 21 czerwca 2015

Informacje

Garść informacji.
Mianowicie, ostatnio nieco się u mnie działo, dlatego rozdziały są dodawane z tak dużym opóźnieniem. Jestem w trakcie pisania piętnastego, więc myślę że w zbliżającym się tygodniu powinien się wreszcie ukazać.
Poza tym, jak zapewne zauważyliście otrzymałam już zamówiony u Panda Graphics nowy szablon. Jak wam się podoba? :)
W najbliższym czasie będę więc wprowadzać jeszcze ewentualne braki w podstronach i gadżetach.
Zapraszam też do zajrzenia do zakładek, które niedawno się pojawiły, takich jak chociażby "Stwory i pojęcia", gdzie możecie na bieżąco śledzić opisy pojawiających się w opowiadaniu stworów oraz nazw.
Jestem też w trakcie nadrabiania zaległości na waszych blogach.
Miłego dnia :)

1 komentarz:

  1. No no! Szablon śliczny, choć nie wiem czemu, ale poprzedni bardziej do mnie przemawiał (:
    Czekam na nn! :***
    Maggie

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, niezależnie czy pozytywny czy negatywny, daje motywację! :)